Kask rowerowy uvex renegade MIPS
Kask rowerowy uvex renegade MIPS wyróżnia się swoim profesjonalizmem w każdym miejscu. Bardzo lekki, dobrze wentylowany i innowacyjne zbudowany jest gotowy na każdą jazdę, nawet na najtrudniejszym terenie. Dodatkowo wyposażony w wielofunkcyjny system ochrony przed uderzeniami MIPS, zwiększa bezpieczeństwo nawet w najbardziej wymagających sytuacjach.
Cechy produktu:
- technologia multi-inmould
- 17 kanałów wentylacyjnych
- zapięcie monomatic
- system anatomic IAS
- wyściółka COOLMAX EcoMade
- wyjmowana wyściółka
- elastyczny daszek FlexShield
- system MIPS
- zintegrowany czujnik wypadkowy Tocsen
- waga od 380 g
- normy: EN 1078
Technologie:
Technologia multi-inmould: Nierozdzielnie połączona skorupa z wewnętrzną warstwą EPS i wieloma zewnętrznymi warstwami z poliwęglanu. Zaawansowana technologia łączy konstrukcję hardshell górnej części kasku z technologią inmould dolnej części kasku. Optymalnie łączy technologię hardshell i inmould.
System wentylacji: Skuteczny system wentylacji, zapewniający optymalny przepływ powietrza. Przednie otwory wentylacyjne zasysają świeże powietrze, które odbiera ciepło i wilgoć z głowy, a następnie wydostaje się przez otwory zlokalizowane w tylnej części skorupy.
uvex monomatic: Komfortowe zapięcie uvex monomatic o wielostopniowej budowie oraz anatomicznym kształcie można otwierać i zamykać jedną ręką, co za każdym razem zapewnia idealne dopasowanie paska podbródkowego.
uvex anatomic IAS: Technologia ta korzysta z rozwiązania IAS 3D, zawierając dodatkowo przylegające, elastyczne skrzydełko umieszczone przy pokrętle regulacyjnym, które dopasowuje się do kształtu tyłu głowy.
wyściółka uvex COOLMAX® EcoMade: Cechuje się regulacją wilgotności zapewniającą równowagę temperaturową. Materiał jest oddychający i zawiera 50% REC oraz posiada certyfikat GRS.
System MIPS: Kompleksowy system bezpieczeństwa składa się z warstwy o niskim współczynniku tarcia zamontowanej wewnątrz kasku. Warstwa jest zaprojektowana w taki sposób, aby zmniejszyć ryzyko uszkodzenia mózgu – podczas zderzenia można lekko poruszać się wewnątrz skorupy, co pomaga przekierować siły z dala od głowy.